Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2020 18:55 - Бизнес
Автор: kokosiana Категория: Бизнес   
Прочетен: 100 Коментари: 0 Гласове:
0



 Учителката бързаше към библиотеката.Отиде към гардероба.
-Моля да си оставя шлифера
-Напишете си бележка за литературата,която ще ползвате
-Аз ще дарявам литература,пиша люб.романи
-Ама вие да не сте онази английска писателка като Даниел Стил
-Приятно ми е
-Вие сте ми чели книгите
-Да слушам ги онлайн ,защото са дълги.Чета ги седмици
-Ама те са по 100листа
-Да ама пишете така дълбоко
-А бе дали ще ме вземат в библиотеката
-Ами опитайте
-Какво можете-не мога да чистя и подреждам, знам някоя програма на компютъра и мразя датници и картони
-Аз затова съм тука, ама вие сте по-квалифицирана
-Не мога и да готвя, добре,че не се налага
-Да ви вземат на компютрите ама заплатите са малки
-Е, нямам много желание,защото предпочитам да рисувам
-Мисля,че ще се разбираме
-Всяко лято ходя с караваната си в Бургас
-Рисувам морето
-Мога ли да дойда
-Тъкмо няма да скучая
-Дали ще срещна някой богаташ
-Случайно съм написала Как да се омъжиш за богат
-Тогава ще купя много броеве
-Заповядай
-Несемейна ли си
-Живея с леля, страшилището на улицата
-Охо, пък аз съм госпожица с интимна връзка и писателка по творч.мероприятия
-Една цигара
-Не пуша на работа
-Уиски
-Веднага след работа
-Добре до скоро



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kokosiana
Категория: Бизнес
Прочетен: 455917
Постинги: 3534
Коментари: 13
Гласове: 241
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930